

Редкие Богослужебные тексты
здесь выкладываются редкие Богослужебные тексты, переводы Богослужебных текстов на церковно-славянский язык. Пока еще не все они утверждены Боголсужебной комиссией. Публикуем только службы, тропари, кодаки и акафисты.
- Лента
- |
- Участники
- |
- Фото 2
- |
- Видео 4
- |
- Мероприятия 0
прав. Феодосий Мелитопольский. Служба
С Л У Ж Б А
святому праведному Феодосию,
исповеднику Мелитопольскому
НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ
На Господи, воззвах: стихиры, глас 1:
Наста=, богоно=се отче, / солнца светле=йший твой праздник, / приходя=щия к тебе верою озаря=яй /и безсме=ртием облагоуха=яй, / Феодосие пречу=дне, // моли=твенниче о душа=х наших.
Нов сад явился еси, отче Феодо=сие, / насажде=н во дво=рех до=му Бога нашего, / веселя=щ чада твоя духовная,/ ви=дящая плоды= доброде=телей твоих, /мы же приносим ти венцы= многоплете=нныя, / хва=ляще тя и взывающе: // моли=ся о душа=х наших.
Отче священне Феодосие, / в годи=ну лю=тую / Христу ревностно после=довавый,/ и страдания за Него претерпе=вый=,/ и яви=выйся пастырь добрый, / правило веры и благочестия учитель, / ныне радости Небесныя наслажда=яйся, // моли= спасти=ся душа=м нашим.
Душе=ю ми=лостива и по=мыслы чи=ста,/ сердцем же терпели=ва и верою претве=рда, / священными песньми почитаем тя, отче Феодосие, // и благочестно ублажаем и восхваляем.
Лик твой пресве=тлый / благода=тию духовною озаре=н бысть,/ паче же краснейший душе=ю явился еси,/ мощи же твоя удивля=ют всяк разум,/ во еже прославля=ти Бога, просла=вльшаго тя,// отче наш Феодосие.
Слава, глас 8:
Благослове=нне отче Феодо=сие, / ты на Бога все упование возложи=, / и Той тя= во Царствии Небеснем просла=ви, / иде=же со сро=дники нашими, / Новомученики и Исповедники Земли= Русския, / верою, надеждою и любовию Ему угоди=вшими, / непреста=нно пое=ши Отца, и Сына, и Святаго Духа, // Троицу Единосущную и Нераздельную.
И ныне, Богородичен: Царь Небесный:
Вход. Прокимен дне. Чтения три преподобническая:
Премудрости Соломона чтение
Души праведных в руке Божией, и мучение не коснется их. В глазах неразумных они казались умершими, и исход их считался погибелью, и отшествие от нас – уничтожением; но они пребывают в мире. Ибо, хотя они в глазах людей и наказываются, но надежда их полна бессмертия. И немного наказанные, они будут много облагодетельствованы, потому что Бог испытал их и нашел их достойными Его. Он испытал их как золото в горниле и принял их как жертву всесовершенную. Во время воздаяния им они воссияют как искры, бегущие по стеблю. Будут судить племена и владычествовать над народами, а над ними будет Господь царствовать вовеки. Надеющиеся на Него познают истину, и верные в любви пребудут у Него; ибо благодать и милость со святыми Его и промышление об избранных Его. (Прем 3:1–9)
Премудрости Соломона чтение
Праведники живут вовеки; награда их – в Господе, и попечение о них – у Вышнего. Посему они получат царство славы и венец красоты от руки Господа, ибо Он покроет их десницею и защитит их мышцею. Он возьмет всеоружие – ревность Свою, и тварь вооружит к отмщению врагам; облечется в броню – в правду, и возложит на Себя шлем – нелицеприятный суд; возьмет непобедимый щит – святость; строгий гнев Он изострит, как меч, и мир ополчится с Ним против безумцев. Понесутся меткие стрелы молний и из облаков, как из туго натянутого лука, полетят в цель. И, как из каменометного орудия, с яростью посыплется град; вознегодует на них вода морская и реки свирепо потопят их; восстанет против них дух силы и, как вихрь, развеет их. Так беззаконие опустошит всю землю, и злодеяние ниспровергнет престолы сильных. Итак, слушайте, цари, и разумейте, научитесь, судьи концов земли! Внимайте, обладатели множества и гордящиеся пред народами! От Господа дана вам держава, и сила – от Вышнего. (Прем 5:15–24; 6:1–3)
Премудрости Соломона чтение
Праведник, если и рановременно умрёт, будет в покое, ибо не в долговечности честная старость и не числом лет измеряется: мудрость есть седина для людей, и беспорочная жизнь – возраст старости. Как благоугодивший Богу, он возлюблен, и, как живший посреди грешников, преставлен, восхищен, чтобы злоба не изменила разума его, или коварство не прельстило души его. Ибо упражнение в нечестии помрачает доброе, и волнение похоти развращает ум незлобивый. Достигнув совершенства в короткое время, он исполнил долгие лета; ибо душа его была угодна Господу, потому и ускорил он из среды нечестия. А люди видели это и не поняли, даже и не подумали о том, что благодать и милость со святыми Его и промышление об избранных Его. (Прем 4:7–15)
На литии стихира, глас 6:
Боголюби=вое твое стадо и верных собо=ри/ восхваля=ем тя, ра=бе Христов благи=й и ве=рный, / прему=драя бо твоя словеса= / и недви=жимая кре=пость духовная / даже неве=рныя удиви=ша, / те=мже му=дрости и крепости нам у Влады=ки испроси=// и спасения душа=м нашим.
Слава, и ныне, глас тойже: Богородице, Ты еси Лоза Истинная:
На стиховне стихиры, глас 2:
Подобен: Доме Евфрафоф:
Душу струя=ми / покая=нных слез омы=л еси,/ блаже=нне Феодосие,/ и возсия= тебе //Свет Христов Невечерний.
Стих: Свяще=нницы Твои облекутся в правду, / и преподобнии Твои возрадуются.
Царство Небесное, / сла=вне отче Феодосие, / страда=нием стяжал еси,/ и радость вои=стинну неизрече=нную, // и благодать предстательства за ны.
Стих: Внидем в селения Его, / поклони=мся на место, иде=же стоя=сте но=зе Его.
Дом Духа Божественнаго, / чистоты и правды исполне=нный, / яви=лся еси, Феодосие прехва=льне, / свяще=нства Христова правило // и веры утверждение.
Слава, глас и подобен тойже:
Услы=ши наша моле=ния, / отче премилосе=рдый, / любовию к тебе прибега=ющих, / и не оста=ви те=плым заступле=нием // чту=щия святую память твою.
И ныне, Богородичен, глас и подобен тойже:
Пресвятая Ма=ти Божия, / Де=во Всечи=стая Марие, / моли=ся из Тебе воплоще=нному / Солнцу Правды Господу, // спасти= и просвети=ти ду=ши наша.
Тропарь, глас 4:
Благода=тию свяще=нства пома=зан, / преблаже=нне отче Феодосие, / образ па=стырем / и благоче=стия светлый пропове=дник яви=лся еси,/ в годи=ну гоне=ний у=зы и поноше=ния претерпева=я, / веру пра=вую непоро=чно содержа=, / Истине всех науча=я и в ско=рбех утеша=я; / те=мже усердно молим тя:// моли= спасти=ся душа=м нашим.
НА УТРЕНИ
По 1 м стихословии седален, глас 4:
К Богу Вы=шнему воззвал еси, досточу=дне Феодосие: / помилуй мя, Господи, / я=ко вра=зи нечести=вии попра=ша мя, / и изба=ви душу мою от сме=рти, / очи от слез и но==зе от поползнове=ния, // да благоугожду= пред Тобою во свете живых.
Слава, и ныне, Богородичен:
Стена Необори=мая лю=дем православным еси, Богородице Дево, / к Тебе бо притека=юще, невреди=ми пребыва=ем, / и па=ки согреша=юще, и=мамы Тя Моли=твенницу. / Тем, благодаря=ще, вопием Ти: / радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.
По 2 м стихословии седален, глас 4:
Егда= непра=веднии оболга=ша тя/ и кня=зие лю=дстии ра=нам жестоким преда=ша,/ ты, отче Феодосие, на Бога упова=я, моли=лся еси:/ Господи, Господи, кто подобен Тебе,/ испове=мся Тебе в сердце моем, / и язык мой поучи=тся правде Твоей,// весь день хвале Твоей.
Слава, и ныне, Богородичен:
О Всепетая Богородице Влады=чице, мученик Испове=дание и Ве=нче, / Ангелы сла=вимая и челове=ки воспева=емая,/ и всего мира возжеле=нная Помощнице, / изба=ви Церковь Русскую вся=каго обстояния, // Еди=на Благослове=нная.
По полиелеи седален, глас 8:
Премудрости рачи=теля, Феодосия восхва=лим,/ Христу Царю после=довавшаго,/ Вы=шних возжела=вшаго, ни=жняя же оста=вившаго, / мно=гия ско=рби и бе=ды, изгнания и заточения подъя=вшаго/ и во дворы= Господни все=льшагося, / емуже молимся: отче достоблаженне, / моли Христа Бога прегрешений оставление дарова=ти // пра=зднующим верою и любовию святую память твою.
Слава, и ныне, Богородичен:
Тя Надежду, Прибе=жище и Предста=тельницу обре=тше, ве=рнии, / к Тебе притека=ем и приле=жно вопие=м: / помилуй, Богородице, на Тя упова=ющия // и прегрешений оставление нам испроси=, Пречистая.
Таже степенна, 1 й антифон, глас 4. Прокимен, глас 4:Возвеселится праведник о Господе / и уповает на Него.
Стих: Услыши, Боже, глас мой, внегда молитимися к Тебе. Всякое дыхание: Евангелие от Луки, зачало 64.
По 50 м псалме стихира самогласна, глас 6:
Свиде=тель и=стинный и тве=рдый / во дни гоне=ния безбо=жнаго / яви=лся еси, отче Феодосие, / богобо=рческое безу=мство ти=хостию нра=ва посрамля=я, / чудесы= многоразли=чными ве=ру правосла=вную в лю=дех утвержда=я, / малоду=шныя словесы= Боже=ственными утеша=я, / всех ко Христу приводя=; / тако и нас не лиши= твоего заступле=ния, / почитающих память твою верно.
Канон, глас 5
Песнь 1
Коня и вса́дника в мо́ре Чермно́е,/ сокруша́яй бра́ни, мы́шцею высо́кою/ Христо́с истрясе́, Изра́иля же спасе́,// побе́дную песнь пою́ща.
Всесве=тлую звезду= мысленное яви= тя Солнце, лучи= бо доброде=телей твоих зе=млю просвети=ша, исповедниче Христов, отче Феодосие.
Це=ркве Христо=вы па=стырю до=брый, поруга=ния, насмея=ния и лжесвиде=тельства претерпе=л еси и безбо=жники кро=тостию и смире=нием обличи=л еси.
Житие= твое чи=сто и скве=рне несмеше=но бысть, му=дре Феодосие, темже яко Христов свяще=нный сосу=д тя почита=ем.
Богородичен: Неболе=зновавшая чре=вом, ро=ждшая Христа Господа, мольба=ми Твоими Ма=терними исцели= болезни душ и теле=с наших, да благода=рно Сыну Твоему принесем победную песнь.
Песнь 3
Водрузи́вый на ничесо́мже зе́млю повеле́нием Твоим/ и пове́сивый неодержи́мо тяготе́ющую/ на недви́жимем, Христе, ка́мени за́поведей Твои́х// Це́рковь Твою́ утверди́, Еди́не Бла́же и Человеколю́бче.
Силою кре=стною огради=вся, во=ине Христов, во страда=ниих и изгн=аниих веру непоро=чну сохрани=в, в мире благоче=стне пожил еси, сего ради и венец правды от Подвигополо=жника прия=л еси.
Истине Евангельской изде=тска науче=нный, животво=рныя заповеди Спа=совы испо=лнил еси ре=вностно, отче, и пути спасительному па=ству твою научил еси.
Души= твоея= красото=ю и разума чистото=ю, преди=вне, и сло=ва твоего прему=драго луча=ми правосла=вных сердца= просветил еси.
В годи=ну гонений стадо твое от тьмы звере=й изба=вил еси, растерза=ти е= и=щущих и отступи=ти веры непоро=чныя ну=дящих, всече=сте Феодосие.
Богородичен: Разум=но в купине= Тя огнепа=льней Моисей ви=де, явственно образу=ющей Бога, хотя=ща из Тебе= роди=тися неизрече=нно, Богородице Приснодево.
Седален, глас 3:
Ненави=дящия Господа посрами=л еси, / и=же хотя=ще, отче Феодосие, Христа тя отлучи=ти и смерти преда=ти. / Ты же, к Богу ум твой впери=в, / яко птица, се=ти ловя=щих изба=вился еси / и в Кро=вы Небе=сныя возлете=л еси, / иде=же, в ли=це Новому=ченик и Испове=дник Церкве Русския пребыва=я, // мо=лишися о спасении душ наших.
Слава, и ныне, Богородичен:
Ки=йждо, по=мощи тре=буяй, / усердно к Тебе притекает, Богородице, / несть бо ина=го Прибежища, спасающаго ду=ши наша, то=кмо Ты, Всепетая.
Песнь 4
Боже́ственное Твое́ разуме́в истоща́ние/ прозорли́во Авваку́м, Христе, со тре́петом вопия́ше Тебе́:/ во спасе́ние люде́й Твои́х // спасти́ пома́занныя Твоя́ прише́л еси́.
Обле=клся еси в свяще=нныя одежды, отче Феодосие, я=же в по=двизе испове=дания невреди=мы сохранил еси, темже, вшед в Чертог Небесный, Свет Непристу=пный зри=ши.
Кто по достоя=нию возмо=жет восхвали=ти кротость твою и медото=чныя глаго=лы твоя, отче? Язык твой бысть трость книжника, Духом Святым води=мая, многих бо привлече= к вере и покаянию.
Влады=це твоему Христу подо=бяся, во=льную страсть претерпе=вшему, распя=лся еси ми=рови и страсте=м, Феодосие Богоприя=тне, и ныне лику=еши во Царствии Его.
Богородичен: Ма=ти Божия Преми=лостивая, не возгнуша=йся я=звами нашими грехо=вными, Врача ро=ждшая душ и телес наших, утоли= болезни, и исцели= неможе=ния, и спаси нас.
Песнь 5
Одея́йся Све́том, я́ко ри́зою,/ к Тебе́ у́тренюю и Тебе́ зову́:/ ду́шу мою́ просвети́ омраче́нную, Христе́,// я́ко Еди́н Благоутро́бен.
Словом и житие=м твоими образ был еси ве=рным, сего ради всели=ся в тя Дух Святы=й, отче Богоно=се, темже моли=ся и нам стяжа=ти Того благодать.
Сия=нием Вы=шним озаре=нный, страстоте=рпче, любовию Божественною и ре=вностию о служении Богу и ближним воспламени=лся еси и безбо=жия нощь отгна=л еси=.
По успении супру=жницы твоея=, отче, целому=дренную жизнь усугуби=л еси и крест во=инскаго па=стырства восприя=л еси, уте=шитель и моли=твенник о Оте=честве и лю=дех Богода=нный показа=вся.
Богородичен: Льще=нием человекоуби=йцы дре=вняго пра=отцы наша от Присносу=щныя Жи=зни отпадо=ша, Рождеством же Твоим, Чистая, земноро=днии па=ки в Рай вни=ти сподо=бишася.
Песнь 6
Неи́стовствующееся бу́рею душетле́нною, / Влады́ко Христе́, страсте́й мо́ре укроти́/ и от тли возведи́ мя,// я́ко Благоутро́бен.
Мно=гия бра=ни и ра=ны возложи=шася на тя, отче, ты же, вся неотре=чне претерпева=я, бо=дренно взыва=ше: Боже, от тли возведи= мя, яко Благоутробен.
Изгна=ния и поноше=ния Господа ради подъя=вшаго, иере=я Божия пребла=гостнаго Феодосия в пе=снех воспои=м, да его молитвами получи=м грехов прощение.
Корабле=м церковным бушу=ющее море житейское неврежде=нно преплы=л еси и дости=гл еси, богоблаже=нне, Ве=чныя Пристани, отту=ду же нас помина=й, празднующих память твою.
Испо=лнися на тебе глаго=л Христов, а=ще Мене= изгна=ша и вас иждену=т. Те=мже, угото=вав душу твою во искуше=ние, мно=гая страда=ния, поноше=ния и скорби му=жески понесе=.
Богородичен: Испо=лнися на Тебе проро=чество Симео=ново и ору=жие про́йде ду=шу Твою, т=емже му=чеником и исповедником Стена Неруши=мая и Помощь Неоскудева=ющая пребыва=еши, Влады=чице Многоми=лостивая.
Кондак, глас 6:
Упова=нием неколеби=мым не=мощь челове=ческую укрепи=в,/ дерзнове=нно на страда=ния за Христом после=довал еси, / от Него же благодать ду=ш и телес врачева=ния восприя=л еси, богому=дре отче Феодосие, // тем любовию тя ублажа=ем.
Икос
Чистото=ю душевною вооружи=вся, тече=ние сконча=, веру соблюде=, гоне=ния и скита=ния терпели=вно понесе= и прия= от Бога благодать исцеля=ти неду=ги приходя=щим к честне=й ра=це мощей твоих, богомудре отче Феодосие, и всех возвыша=ти к высоте Небесней; тем любовию тя ублажаем.
Песнь 7
Превозноси́мый отце́в Госпо́дь/ пла́мень угаси́, о́троки ороси́,/ согла́сно пою́щия:// Бо́же, благослове́н еси́.
Му=жеством и кре=постию ду=шу твою украси=в, свя=те, во страда=ниих лю=тых Христа не отре=клся еси= и мно=гими скорбьми= покой Небесный и радость неизрече=нную обре=л еси, ны=не же пое=ши: благослове=н еси, Боже отец наших.
Страх муче=ния отложи=в, к по=двигу испове=дания необори=мо устреми=лся еси, отче Феодосие, Христа еди=наго возжеле=в, Емуже ныне пое=ши: благословен еси, Боже отец наших.
Де=лателю молитвы трудолю=бне, пра=ведниче многосла=виме, слу=жбы церко=вныя усе=рдный ревни=телю, люди твоя пе=ти научи=: благословен еси, Боже отец наших.
Богородичен: Ра=досте наша, Пречи=стая Дево, от всех родо=в Еди=ная, Божество неопа=льно вмести=вшая, Тя благослови=м во вся веки.
Песнь 8
Тебе́, Вседе́телю,/ в пещи́ о́троцы, всеми́рный лик спле́тше, поя́ху:/ дела́ вся́кая, Го́спода по́йте// и превозноси́те во вся ве́ки.
Венец испове=днический, Боголю=бче, стяжа=в, чудесы= притека=ющим к тебе возсия=л еси, заре=ю любве= твоея== тех благоде=тельствуя.
Весь да=льняя и град Мелито=поль освяти=ся прише=ствием твоим, па=стырю веледу=шне, и стеца=хуся к тебе лю=дие от конец Оте=чествия нашего, и=щуще твоея= помощи и утешения.
Отец чадолю=бивый был еси всем приходя=щим к тебе с ну=ждами и скорбьми=, блаженне, и никто=же неуте=шен от твоего лица оты=де.
Ангелом сомоли=твенниче, сердцем чистым пред Престолом Божиим священноде=йствуяй, Вседержи=телю взывал еси: Господа пойте дела и превозносите во вся веки.
Богородичен: Слово Отчее Единосу=щное, Адамово Избавле=ние, от крове=й Твоих де=вственных воплоти=ся, во спасе=ние наше и обновление.
Песнь 9
Иса́ие, лику́й,/ Де́ва име́ во чре́ве/ и роди́ Сы́на Емману́ила,/ Бо́га же и Челове́ка, Восто́к и́мя Ему́,// Его́же велича́юще, Де́ву ублажа́ем.
В печа=ли, отче, по кончи=не твоей ча=да твоя оста=вил еси, явле=нием же благово=нных мощей твоих в радость духовную верных множества претвори=л еси, темже похва=льная ти прино=сим, Христа велича=юще.
Красу=ется Церковь и весели=тся в памяти твоей, Богоизбра=нне Феодосие, ве=рнии же пра=зднственная ти прино=сят, прославля=юще Христа, тя просла=вльшаго.
Струю= нам исцеле=ний честна=я ра=ка твоя источа=ет, отче, страсте=й излия=ния смра=дная изсуша=ющи и вся=ку напая=ющи ду=шу к благопло=дию боголюбе=зному, священне Феодосие.
Во Оби=тели Го=рния ра=достию восше=л еси, ве=лий уго=дниче Христов, и Ангельским Во=инством ныне сликовству=еши, с ни=миже непреста=нно моли спасти=ся пою=щим тя.
Богородичен: Юже воспевают Си=лы Небе=сныя, Влады=чицу Деву, Це=ркве Удобре=ние, верных Державу и Похвалу=, благода=рно величая, пение скончава=ю.
Светилен:
Светом Преве=чнаго Сия=ния озари=вся, отче Феодосие, Христу после=довал еси и, Того благодатию освяще=н, источник чудес и милостей яви=лся еси, сего ради молим тя: моли=твами твоими спасай нас.
Слава, и ныне, Богородичен:
Зарю Пречу=дную, из Нея=же Солнце Незаходи=мое произы=де, ве=мы Тя, Пречи=стая. Сего ради мо=лимся: яко Ма=ти Света су=щи, просвети= нас Светом Сына Твоего, Христа Бога нашего.
На хвалитех стихиры, глас 4:
Богоблаже=нне Феодосие,/ у=зы и ско=рби мно=гия за веру прия=в, / к Небесным восте=кл еси / и, от земли= преста=вився, / в Селе=ниих Горних водвори=лся еси, / ныне же, со Христом царствуя, моли= дарова=ти душа=м нашим мир и велию милость.
О память твою светло творя=щих /и подвиги испове=дничества твоего пою=щих, / не преста=й моля=ся к Человеколю=бцу, преди=вне отче, / сохрани=ти ны от бед и скорбе=й,/ и бу=дущия причасти=ти Жизни, // и дарова=ти душа=м нашим мир и велию милость.
Живода=вцу Спасу Господу, / Того благода=тию укрепля=емь, / во страда=ниих последовал еси, / крест взем и житие= испове=днически соверши=в; /темже вопие=м ти, богому=дре: /моли= Всеще=драго Влады=ку //дарова=ти душа=м нашим мир и велию милость.
Лобыза=юще испове=дническия стопы= твоя, / преселе=ние твое пра=ведное в Го=рняя чтим / и верою припа=даем к честны=м моще=м твоим, / чудеса= неизрече=нная источа=ющим, / отче Феодосие, / и мо=лим Христа Бога предста=тельством твоим // дарова=ти душа=м нашим мир и велию милость.
Слава, глас 8:
Прииди=те, мучениколю=бцы, / торжество= соста=вим достоблаже=нному Феодосию, / похваля=юще его вели=кия подвиги, / веры крепость и богосло=вия чистоту=, / и=миже, яко солнце, осия= паствы своея= сердца=, / и отгна= от нея= безбо=жия тьму, / и научи= боголе=пно сла=вити // светлое Христово Воскресение.
И ныне, глас тойже:
Влады=чице, приими= молитвы раб Твоих / и изба=ви нас // от вся=кия нужды и печали.
Славословие великое и отпуст.
НА ЛИТУРГИИ
Блаженны от канона песнь 3 я и 6 я. Прокимен, глас 4: Возвеселится праведник о Господе / и уповает на Него.
Стих: Услыши, Боже, глас мой, внегда молитимися к Тебе.
Апостол ко Ефесеем, зач. 233. Аллилуиа, глас 4: Праведник, яко финикс, процветет, / яко кедр, иже в Ливане, умножится. Стих: Насажденнии в дому Господни во дворех Бога нашего процветут.
Евангелие от Матфея, зачало 11. Причастен: В память вечную будет праведник:
- ВКонтакте
- РћРТвЂВВВВВВВВнокласснРСвЂВВВВВВВВРєРСвЂВВВВВВВВ
- Viber
- Skype
- Telegram
- LiveJournal
- РњРѕР№ Р В Р’В Р РЋРЎв„ўР В Р’В Р РЋРІР‚ВВВВВВВВРЎР‚
- Blogger
- РЎРєРѕРїРСвЂВВВВВВВВровать ссылку
Доброе утро
Где расположен разум?

Вопросы батюшке
Задай свой вопрос


Подать записку
прп. Сергию Радонежскому

Патриарх Кирилл
Страница Патриарха

Молитва по соглашению

Наши проекты

Вопросы психологу
Задай свой вопрос
Наша статистика
- Регистраций287475
-
Посетителей342316
- Священников1171
- Храмов всего19736
- Активных храмов12234
Все права защищены
Правила | О нас | Партнеры
Служба поддержки | Разработчикам | Мобильная версия